Tatjana Lukić
Tatjana Lukić je IT konsultant sa desetogodišnjim iskustvom u oblasti web analitike, online marketinga, CRM-a i ERP-ja i velikim brojem projekata implementiranih na tržištima Evrope i Amerike, za klijente poput www.olympus.com, www.sap.com, www.fourseasons.com, www.pricerunner.com (web analitika), The World Bank, Siemens, Tetrapack, Deloitte (ERP), Orange, T-mobile (CRM). Po obrazovanju magistar ekonomije, a po profesionalnom opredeljenju stručnjak za primenu naprednih IT rešenja u poslovanju, sa sertifikacijama iz više oblasti (IndexTools Certified Web Analyst and Deployment Specialist, Signature Certified Project Manager).
Praktikuje strateški pristup online poslovanju, baziran na kontinuiranom praćenju ključnih indikatora uspeha i korišćenju potencijala digitalnog marketinga uz poštovanje kriterijuma merljivosti i profitabilnosti. Osnivač i direktor konsalting tima jednog od vodećih provajdera web analytics rešenja, IndexTools-a (www.indextools.com), koji je početkom 2008 preuzet od strane Yahoo! grupe. Kao osnivač interaktivne agencije “E-ssentis”, koja pruža usluge iz oblasti web konsaltinga, web analitike i online marketinga, savetnik je i trener Yahoo-a za oblast web analitike. Radi kao konsultant u beogradskoj kancelariji Booz Allen Hamilton-a, na projektu podsticanja konkurentnosti sprskog ICT sektora. Stalni je saradnik magazina “Profit”,u kome ima kolumnu o web analitici i digitalnom marketingu.